Måndag.. återigen måndag


Rosa dröm från Bikbok

Snygg kavaj från Vero Moda

Tja alla snyggingar där ute i solen!!
Då var de måndag igen och jag har ännu en vecka med plugg framför mej. Hur ser eran vecka ut??
Helgen har varit mkt bra, hade min älskade mamma på besök från fredag till lördag. Vi käkade god mat, prata massa skit och såg en tjejfilm. Sen på lördagen var de shopping och fika på stan som gällde. Vi var på ett för mej nytt ställe och fikade, och jag blev helt tagen. Jättemysigt ställe med gott fikabröd:) Kommer att tipsa om det när jag varit där nästa gång måste ju vissa lite bilder där ifrån.. Blev inte så mkt köpt på stan, dock fick jag med mej två snygga plagg hem och jag kan tipsa om att kläningen från bikbok endast kosta 149kr och fanns i flera snygg färger... vad tycks?

Ha en fortsatt bra måndag..

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 22:27:09
URL: http://imfaccessories.blogg.se/
Postat av: Ninni

Super söt klänning!! :)

2010-06-03 @ 10:10:52
URL: http://ninnitour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0