Och vips..


..har jag tre par "nya" jeansshorts!!
Vad tycks?? Idag har jag ägnat förmiddagen åt att ta en runda i spåret, verkligen skönt i detta underbara väder. Sen har jag också sytt om tre par jeans som jag fått av mammi, moster och köpt secondhand till snygga shorts. Verkligen lätt, bara en sicksack sömn och sen vika upp och stryka. Och dessutom tänk vad pengar jag sparat!! Gäller att vara smart när man är fattig student. :)
Blev ingen runda till stan igår, vara hemma och stryrde lite istället. Planerar dock en sväng imorron då jag ändå ska in och vaxa benen.. AJAJ!!

Nu blir de snart lunch och sen lite städning..


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

skit snygga short :D

2010-06-14 @ 18:29:54
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0