Dags att börja..

Mitt FÖRSTA inlägg!!! hahaha snacka om att de låter nördigt, men men nån gång ska ju vara den första.  Ska kanske börja med att berätta om mig själv, jag heter alltså Emma och bor i Linköping där jag läser till sjuksköterka. har kommit en bra bit på vägen och ser verkligen fram emot att få börja jobba och tjäna pengar:) Intresserar mig för mode och kläder överhuvudtaget men eftersom jag är en fattig student så har jag mina begränsningar tyvärr..
För övrig tycker jag om att umgås med min pojkvän, gillar film och musik väldigt mkt och även att umgås med mina vänner såklart:)  Träna är jag dålig på men jag jobbar på de..
Jahapp de får väl räcka för denna gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0